Wat vind je van je aankoop bij ColliShop?

Om onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden in hun keuze, proberen we hen op onze productpagina’s ook zo goed mogelijk te informeren. Onze productexperten voorzien specificaties, plus- en minpunten én een duidelijke omschrijving bij elk artikel. Zo kunnen klanten makkelijk vergelijken.

Maar ook jij kan andere klanten helpen door je mening te geven over een product dat je bij ons kocht. In zo’n review geef je dat product een bepaald aantal sterren en schrijf je er een woordje uitleg bij vanuit je eigen gebruikservaring: wat zijn de sterktes of zwaktes? Voldeed het artikel aan je verwachtingen of niet? Ben je tevreden over je aankoop?

Door jouw ervaringen te delen, help je andere klanten kiezen én maak je zelf kans op een cadeaubon van 100 euro bij ColliShop.

Een review toevoegen? Dat doe je zo...

  1. Ga naar de productpagina

    Zoek op collishop.be het product waarover je jouw gebruikservaring wil delen en klik boven- of onderaan de productpagina op ‘Schrijf zelf een review’.

    Let op: Gebruik je advertentieblockers? Zet deze dan even uit. Zo’n blocker kan voor problemen zorgen als je jouw review wil plaatsen.

  2. Vul het reviewformulier in

    Voorzie eerst een titel en geef het product dan een score op 5: 1 is heel slecht, 5 is heel goed. Ook een woordje uitleg bij je keuze is handig. Geef vrijblijvend enkele voor- en nadelen en beschrijf je gebruikservaring. Wat was goed, wat was minder? Zo maak je andere klanten duidelijk waarom ze dat product volgens jou al dan niet moeten kopen.

  3. Maak kans op 100 euro!

    Elke maand pikken we er de meest behulpzame en volledige review uit en belonen we die met een ColliShop-cadeaubon t.w.v. 100 euro. De bon is een jaar geldig en kan in meerdere keren opgebruikt worden.

Meest gestelde vragen bij Ratings en Reviews:

  • Kan ik 2 reviews op 1 product plaatsen?

    Neen het is niet mogelijk om voor hetzelfde product 2 reviews te schrijven.

  • Waarom is mijn review niet gepubliceerd?

    Dit kan verschillende redenen hebben:

    1. Ongepast taalgebruik in de review.
    2. Je spreekt niet over het product zelf of je ervaring met dat product, maar over iets anders (bvb: de ColliShop-service).
    3. Je hebt je review bij het verkeerde product geplaatst.
    4. We hebben je review nog niet kunnen verwerken.
  • Hoe lang duurt het vooraleer mijn review online verschijnt?

    Het duurt ongeveer 3 dagen vooraleer een review gecontroleerd en geplaatst wordt.

  • Kan ik mijn review achteraf nog aanpassen of verwijderen

    Je review achteraf aanpassen is niet mogelijk. Je kan hem wel laten verwijderen als je contact opneemt met onze klantendienst.

  • Ik kan mijn review niet plaatsen. Wat nu?

    Gebruik je advertentieblockers? Zet die dan even uit. Zo’n blocker kan voor problemen zorgen als je een review plaatst. Heb je er geen en ondervind je toch moeilijkheden? Neem dan gerust contact op met onze klantendienst.

  • Hoe weet ik of ik de cadeaubon t.w.v. 100 euro heb gewonnen?

    Aan het begin van elke maand kiezen we de klant die de meest behulpzame review voor de andere klanten heeft geschreven. We kijken vooral naar volledigheid en duidelijkheid. Wie heeft gewonnen, wordt via mail verwittigd en krijgt ook zijn of haar cadeaubon via mail toegestuurd. Controleer zeker en vast ook af en toe je spamfolder.

  • Andere vragen?

    Contacteer onze klantendienst.