Prijsbeleid

Waarom staan er soms rode prijzen op jullie website?

Op collishop.be vind je soms prijzen terug die in het rood aangeduid staan. Dit betekent dat we met deze prijs een promotie van een concurrent volgen.

Wat betekent de laagste prijsgarantie en hoe garandeert ColliShop die?

Bij ColliShop garanderen wij altijd de laagste prijzen voor al onze artikelen. Wij vergelijken voortdurend onze prijzen met die van de concurrentie. Dat betekent dat we elke dag kijken naar de prijzen van identieke producten die op datzelfde moment ook verkrijgbaar en leverbaar zijn in België, zowel in webwinkels als in fysieke winkels. Onder ‘identieke product verstaan we het gehele product dat conform de geldende wet- en regelgeving op de Belgische markt gebracht en verhandeld wordt met inbegrip van bijhorende diensten, waarborgen en geriefelijke servicevoorwaarden als wij deze bieden promoties, aanbiedingen en kortingsacties, eventuele verzendkosten en taksen en andere heffingen rekenen we ook meteen mee, waardoor ColliShop je op elk moment de scherpste prijs kan garanderen op alle beschikbare artikelen. Bovendien verscherpen we onze prijzen geregeld nog eens met eigen acties of promoties. Opgelet: we houden bij de prijsvergelijking geen rekening met prijzen naar aanleiding van faillissementen, noch met prijzen aangeboden op openbare verkopen of veilingen, door outlets of bedrijven die malafide praktijken hanteren.

Wat doe ik als ik een artikel elders goedkoper heb gevonden?

Heb je de afgelopen 30 dagen bij ons een artikel besteld of gekocht dat elders toch goedkoper was, ondanks de constante prijsvergelijking van ons team? Dan kan je dit formulier invullen en dan betalen wij jou het verschil terug. Opgelet: dit geldt enkel voor artikelen die voldoen aan onze vergelijkingsvoorwaarden (zie hoger), en de prijs moet lager geweest zijn op het moment dat je je reservatie plaatste, niet wanneer je de artikelen afhaalde. Opgelet: we houden bij de prijsvergelijking geen rekening met prijzen naar aanleiding van faillissementen, noch met prijzen aangeboden op openbare verkopen of veilingen, door outlets of bedrijven die malafide praktijken hanteren. Dergelijke prijsverschillen komen dus niet in aanmerking voor terugbetaling.

Waar kan ik de promoties vinden die ColliShop heeft lopen?

Bij ColliShop hebben we op elk moment wel meerdere interessante aanbiedingen lopen. Wie graag een handig overzicht krijgt van alle acties, promoties en cashbacks die op dat moment lopen, kan daarvoor terecht op onze promotiepagina. Daar kan je doorklikken naar alle afzonderlijke acties, assortimenten die promoties hebben of merken waarbij je van een cashback kan genieten.


Ben je op zoek naar een nóg betere deal, dan kan je ook altijd terecht in onze outlet. Daar vind je onze artikelen aan de allerscherpste prijzen terug, omdat ze bijvoorbeeld niet langer opgenomen zullen worden in ons assortiment. Het loont zeker de moeite om onze outlet regelmatig te controleren, want we geven er tot wel 70% korting (reeds verrekend in de prijs) op sommige artikelen!

Wat moet ik doen als ik mijn garantieticket kwijt ben?

Indien er toch nog een probleem zou zijn met jouw gekochte artikel(en) en je het garantiebewijs inmiddels kwijt bent, neem je best contact op met onze klantendienst. Zij zullen je met plezier verder helpen. Je kan onze klantendienst elke dag telefonisch bereiken van 8.00u tot 22.00u op het nummer 02 363 50 60, of je probleem doorsturen via ons contactformulier.

Mijn vraag staat niet in deze lijst.

Geen antwoord gevonden op je vraag? Geen probleem, onze klantendienst staat nog steeds voor je klaar! Onze medewerkers zijn elke dag bereikbaar van 8.00u tot 22.00u op het telefoonnummer 02 363 50 60, of via het contactformulier.