Herstelgarantie: ten minste twee jaar

Onder herstelgarantie verstaan we de reparatie van een defect toestel gekocht op collishop.be. De herstelling is gratis: je betaalt geen onderdelen of uurloon.

  • Herstelling aan huis: Bel onze ColliShop-klantendienst op het nummer 02 363 50 60 en geef het reservatienummer (zie garantiebewijs) door. Wij brengen je in contact met de leverancier. Die zorgt ervoor dat gespecialiseerde technici het toestel bij je thuis komen herstellen. Hou het serienummer van je toestel bij de hand, zo kan de leverancier je aanvraag makkelijk behandelen.
  • Herstelling in labo via de winkel: Breng het defecte toestel naar je Colruyt-winkel. Wij zorgen ervoor dat het toestel wordt hersteld in het technisch labo van de leverancier, met originele wisselstukken. Na herstelling word je door ons verwittigd en kan je je toestel afhalen in je winkel.
  • Herstelling in labo via de leverancier: Bel onze ColliShop-klantendienst op het nummer 02 363 50 60. Geef ons het reservatienummer (zie garantiebewijs) en wij geven je de nodige informatie over de verdere organisatie van de herstelling. Je toestel wordt hersteld door de technische dienst van de leverancier.

Binnen de garantieperiode worden technische gebreken aan het toestel gratis hersteld. Na de garantieperiode betaal je de herstellingskosten rechtstreeks aan de technicus bij herstelling aan huis, of bij ontvangst van het herstelde artikel. Bij een herstelling in het labo via de winkel bezorgen we je eerst een offerte. Je hebt de keuze: je laat je toestel herstellen voor de afgesproken prijs of je laat het toestel niet herstellen. In het laatste geval betaal je 48 euro administratiekosten voor het terugzenden van je toestel of je laat je toestel vernietigen en je betaalt niets.