Je kreeg een beschadigd of defect artikel geleverd?

Waar je terecht kan met een beschadigd of defect artikel hangt af van de leveringswijze die je koos. Bij een reservatie of bestelling gelden andere voorwaarden voor ruiling of herstel.

Heb je het artikel gereserveerd op collishop.be en afgehaald in een Colruyt-, DreamLand- of OKay-winkel?

Breng het defecte artikel samen met het garantieticket dat je tegelijk met je kassaticket kreeg naar je dichtstbijzijnde Colruyt-winkel. Een van onze medewerkers helpt je met plezier verder.

Heb je het artikel besteld op collishop.be en aan huis laten leveren?

Contacteer onze klantendienst op het nummer 02 363 50 60. Je garantieticket bevindt zich in de verpakking. Bewaar dit goed.

  • Voor kleine artikelen (minder dan 30 kg of kleiner dan 1,5 m) volg je deze stappen.
  • Voor grote artikelen (meer dan 30 kg of groter dan 1,5 m) vertellen onze medewerkers van de klantendienst je welke stappen je moet volgen.